Obchodní podmínky

Objednávka
Po objednání zboží a po zpracování objednávky Vám bude automaticky odesláno emailem její potvrzení. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti, co nejdříve nás kontaktujte! Po vyřízení objednávky a expedici zásilky (resp. připravení zboží k osobnímu odběru) Vám bude zaslána informační zpráva na Váš kontaktní email nebo telefon uvedený v registraci.

Zrušení objednávky ze strany zákazníka
Svou objednávku můžete zrušit jen v případě, že ještě nebyla expedována. Pro zrušení objednávky napište email na adresu uvedenou v kontaktech. Zrušit lze buď objednávku celou nebo jen některou z jejích položek.
V případě, že platba za zboží již byla provedena a objednávka byla zrušena ještě před expedicí zboží, bude částka (snížená o bankovní poplatek) převedena zpět na Váš účet. V případě zrušení objednávky z důvodu nedodržení avizovaného termínu expedice se vrácená částka o žádné poplatky nesnižuje.
Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že je objednaný titul dlouhodobě nedostupný nebo se výrazným způsobem změnila jeho cena. Pokud tato situace nastane, budeme Vás kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu, jakým může být např. náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky apod.
Pokud jste již za zboží zaplatili a výsledná hodnota objednávky bude po provedení změny nižší, budou peníze převedeny v nejkratším možném termínu zpět na Váš účet. V případě, že výsledná hodnota objednávky bude po provedení změny vyšší, bude Vám rozdíl těchto částek dán k úhradě.

Vrácení zboží
V souladu splatnými právními předpisy máte možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Pokud se k tomu rozhodnete, kontaktujte nás prosím a písemně uveďte, že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vašeho čísla účtu či adresou pro vrácení peněz. V případě, že jste již zboží převzali, zašlete je spolu s dokladem o koupi zpět na naší adresu. Zboží musí být kompletní (včetně veškeré dokumentace) ve stavu, v jakém jste je převzali při dodávce. Neposílejte zboží na dobírku, stačí doporučený dopis. V případě zboží v hodnotě vyšší než 500 Kč doporučujeme zásilku pojistit.

Reklamace
Pokud byla doporučená zásilka zjevně poničená během přepravy, zkontrolujete, jestli byl poničen i Vámi objednaný obsah. Pokud ano, zásilku nepřebírejte. Na dodatečné reklamace nebude brán zřetel. Pokud obal nebude zjevně porušen, ale obsah ano, zdokumentujte porušení (vyfoťte) a do 48 hodin nás kontaktujte. Je možnost zásilku vrátit nebo vyjednat slevu. Veškerá jednání budou probíhat dle platných předpisů.

Daň z přidané hodnoty
Všechny ceny v našem eshopu jsou konečné (kromě poplatků za dopravu). Nejsme plátci DPH..

Ochrana osobních údajů
Vaše osobních údaje budou použity pouze k účelu Vaší objednávky.